پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+3 امتیاز
728 بازدید
در English to Persian توسط (126 امتیاز)
a long long time ago, a broad-sailed longship was struggling through the cold, grey north sea
توسط (11.5k امتیاز)

np glad u found it useful.

1 پاسخ

+4 امتیاز
توسط (11.5k امتیاز)

If you sail a broad reach (sometimes sail broadly), you move at 180 off the wind in other words against the wind. You can imagine how hard it could be; that's why the ship was struggling.

دراز کشتی (یه نوع کشتی در گذشته) در خلاف جهت باد ...

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Longship

It's also possible though that the author creatively meant a ship with a big sail that is moving against the wind. It's not common to describe a ship like that so I would go for the first interpretation.

دارز کشتی با بادبانی پهن که در خلاف جهت باد...

توسط (59.4k امتیاز)
برای دادن رأی مثبت به یک پاسخ نیز هر فرد باید دارای حداقل 100 امتیاز باشد، اما اگر فرد بخواهد به پاسخ‌های داده‌شده به پرسش خود امتیاز مثبت بدهد، این شرط برقرار نیست.
توسط (59.4k امتیاز)
در ضمن، مدت زیادی است که پیشنهادی دیگر هم داشتم، اما فرصت دادن آن را نداشتم. می‌دانم کار زمان‌بر و هزینه‌بری است، اما اگر انجام بشود، کمک شایانی به ارتقای سطح کیفی سایت می‌کند:

مانند سایت‌های stack exchange، هر سؤال باید دارای حداقل یک برچسب (tag) باشد که نشان می‌دهد سؤال در مورد چه چیزی است. این تعداد می‌تواند حداکثر به 7 نیز برسد. مثلاً برچسب plural-vs-singular یا برچسب "word-meaning" یا برچسب "grammar" یا برچسب "word-difference" و بسیاری از برچسب‌های دیگر که نمونۀ آن‌ها در سایت ELL یا ELU موجود است. پیشنهاد می‌کنم در ابتدا افراد دارای بیش‌تر از 20000 امتیاز بتوانند برچسب‌های جدیدی را ایجاد کنند تا پرسشگران بتوانند از آن‌ها در هنگام سؤال پرسیدن خود استفاده کنند. 

همچنین به نظر من بهتر است، یک صفحه در سایت درست کنیم به نام meta chimigan که در آن هر شخص بتواند در مورد موضوعات اینچنینی مانند شرایط دادن رأی منفی، برچسب‌ها و هر چه که مرتبط به موضوعات فرازبانی در این سایت است، سؤال خود را مطرح کند و جواب بگیرد و به بحث و تبادل نظر بپردازد.

امتیازات هر فرد در این صفحه (رأی‌های مثبت و منفی به پرسش‌ها، پاسخ‌ها و نظرات و هر امتیاز دیگری) به امیتازات او در Chimigan مربوط نیست و به نوعی هر فرد یک حساب دیگر در آن صفحه خواهد داشت.
توسط (1.2k امتیاز)
+3
با اجازه از اساتید سایت، بنظر من اصلا نیازی به وجود نمره منفی در سایت نیست و بهترین کار غیر فعال کردن قابلیت منفی دادن هست.

چه لزومی داره کسی که قصدش کمک هست منفی بگیره؟ حتی اگر پاسخ هم نادرست باشه نهایتش اینه + نمیگیره و یا زیرش نظر میذارن و به طرف میگن که پاسختون صحیح نیست.

اینطوری هم جو سایت مثبت میمونه هم کسی نمیتونه با منفی دادن به پاسخهای کاربران اونها رو دلسرد کنه.

این پیشنهاد من بود و امیدوارم هر چه زودتر جو مثبت بر روی این سایت حاکم بشه.
توسط (11.5k امتیاز)
+2
مساله ای که هست اینه خیلیا حوصله خوندن ندارن و بعضی وقتا متوجه نکته مورد بحث نمیشن. منفی برای اینه که جلوی تایید اطلاعات غلط گرفته بشه.یه جواب غلط سه تا مثبت نگیره.
توسط (1.8k امتیاز)
+1

تشکر از همه دوستان.تنها راه تصمیم گیری رای گرفتن پیشنهادهاست. لطفا در صورتی که علاقه مند هستید تغییری ایجاد شود پیشنهاد خود را در قالب پاسخ در لینک زیر مطرح بفرمایید ( یا از اینجا به آن قسمت منتقل بفرمایید). تا رای گیری شود و اجرا. سپاس

http://chiMigan.com/99034

 

پرسشهای مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ 105 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 111 بازدید
+1 رای
1 پاسخ 172 بازدید
مارس 8, 2022 در English to Persian توسط fomid403 (141 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 217 بازدید
فوریه 25, 2022 در English to Persian توسط Nico76e (10 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 233 بازدید
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...