پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

0 امتیاز
256 بازدید
در فارسی به انگلیسی توسط (10 امتیاز)
سلام آقای سیمونک

 در استفاده از مدل هایدروس به منظور بهینه کردن پارامترهای اتصال و انفصال در دو مکان جذب با استفاده از مدل دو مکانی جذب (اتصال/انفصال)، برای انتقال نانوذرات دی اکسید تیتانیم در شرایط خاک غیراشباع، پیشنهاد شما را انجام دادم. ابتدا با استفاده از مدل تعادلی، پارامتر بتا را با ثابت فرض کردن سایر پارامترها، بهینه کردم. سپس با استفاده از مدل تک مکانی با وارد کردن مقدار بتا بهینه شده در گام قبل، مقدار بهینه پارامتر الفا را بدست آوردم. در هر دو مدل نتایج مدل برازش شده به منحنی رخنه  بسیار خوب بود. ولی در مرحله بعد با استفاده از مدل دو مکانی جذب به منظور بهینه کردن مقدار پارامتر فراک، با وارد کردن مقادیر بهینه شده پارامترها، نتایج مدل رضایت بخش نبود (ضریب همبستگی ۳۲/۰ و ریشه میانگین مربعات خطا ۹/۰). همچنین در مرحله آخر با استفاده از مدل دو مکانی جذب (اتصال/ انفصال) با وارد کردن پارمترهای بهینه، به منظور بهینه یابی پارامترهای اتصال و انفصال در دو مکان جذب، مدل هیچ برازشی را انجام نداد. پیشنهاد قبلی شما را در خصوص صفر کردن تعداد تکرار در حل معکوس انجام دادم و باز هم هیچ برازشی انجام نشد. لطفا راهنمایی بفرمایید مشکل کار کجاست؟

آیا می توانم همزمان تمام پارامترهای اتصال در هر دو مکان را بهینه کنم؟ در هر گام کدام پارامترها را همزمان می توان بهینه کرد؟

(مقادیر حداقل و حداکثر پارامترها را از منابع استخراج کرده و با مقادیر اولیه مختلف برنامه را اجرا کردم ولی مشکل برطرف نشد.) برخی نتایج پیوست می باشد

 

لطفا جهت درج پاسخ ، وارد شوید ویا ثبت نام نمایید.

پرسشهای مرتبط

0 امتیاز
1 پاسخ 201 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 312 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 258 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 290 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.8k بازدید
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...