پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

0 امتیاز
387 بازدید
در فارسی به انگلیسی توسط (1.7k امتیاز)
بازنگری شد توسط

با سلام و عرض ادب خدمت اساتید گرامی، ممنون می شوم متن زیر را به انگلیسی ترجمه بفرمایید.

 " این عمل باعث می شود که جریان به ناحیه چرخشی که در آن، قسمت فوقانی جریان به سمت بالادست حرکت کرده و قسمت تحتانی آن بدون حرکت می ماند، و ناحیه غیر چرخشی تقسیم می شود که آبشستگی را نتیجه می دهد."

مشکل اصلی من در  قواعد نگارش متن بالاست که کجا باید کاما یا نقطه قرار دهم ، چون در دو ناحیه تقسیم شده ابتدا توضیح مربوط به هر قسمت را آوردم و سپس ناحیه بعد را معرفی کردم.

 

با سپاس پیشاپیش

توسط (28.1k امتیاز)
طبق متن انگلیسی، جملات رو تیکه تیکه ترجمه کن. قرار نیست کل جمله انگلیسی تو یک جمله فارسی برگردونده شه. جملات طولانی در انگلیسی طبیعی و مانوس هستش؛ اما در فارسی زیاد اینطور نیست به خصوص وقتی که چند تا مفهوم توی جمله قرار میگیره و باعث کج فهمی میشه. 
توسط (1.7k امتیاز)
بازنگری شد توسط
ممنون از شما و پوزش بابت بد مطرح کردن درخواستم، منظور من ترجمه از فارسی به انگلیسی بود، ممنون می شوم دوستان جمله بالا را به انگلیسی برگردانند.

1 پاسخ

+1 رای
توسط (304k امتیاز)
انتخاب شد توسط
 
بهترین پاسخ

سلام.

This , causes the current / flow to be devided into the rotating region in which its upper part moves / flows upwards while its lower part remains (stand)still and the non-rotating region , which results in scouring.

اگر خواستید می توانید بعد از This از action هم استفاده کنید ولیکن با فقط گذاشتن کاما بعد از This و مکثی که ایجاد می شود ، مفهوم این عمل یا این کار رسانده می شود.

توسط (1.7k امتیاز)
جناب استاد بهروز گرامی،

بی نهایت ممنون از توجه و توضیح کامل شما
توسط (304k امتیاز)
خواهش می کنم.
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...