پنجاه هزار پاسخ, ده هزار بازدید روزانه در پربیننده ترین سایت زبان- به ما در تلگرام ملحق شوید: @chiMigan

+6 امتیاز
1.0k بازدید
در پیشنهاد و همفکری توسط (304k امتیاز)
بسته توسط

با سلام خدمت اعضا و همچنین مدیران محترم سایت چی می گن , تقویم میلادی امروز را روز آخر ماه اکتبر 2019 نشان می دهد و بد ندیدم با این پست یاد سودابه خانم را بعنوان یکی از اعضا برجسته و قدیمی سایت که در اکتبر 2014 به این انجمن پیوسته و تقریباً تا اکتبر 2016 از شخصیت والا و همچنین دانش بالای خود در زبان انگلیسی ما را بهره مند نمودند گرامی داشته و از خداوند متعال برای ایشان (که اکنون 3 سال است بدلایلی فرصت ادامه فعالیت در اینجا را نداشته اند) آرزوی تندرستی و موفقیت در همه عرصه های زندگی و کاری شان بنمایم.

ضمناً بازدید از پاسخهای بسیار عالی سودابه خانم به بیش از 790 سئوال طرح شده توسط کاربران را از طریق کلیک کردن بر روی باکس همه پاسخها در صفحه پروفایل ایشان بخصوص به همه نوآموزان علاقه مند به یادگیری هرچه بهتر زبان انگلیسی توصیه می کنم.

http://chimigan.com/user/%D8%B3%D9%88%D8%AF%D8%A7%D8%A8%D9%87

به این علت بسته شد: جنبه پرسش ندارد.
توسط (2.1k امتیاز)
+3
سلام

بهروز جان کار خیلی خوبی کردین همچین تاپیکی زدین. سودابه جان همیشه بهترین پاسخ ها رو میدادند و من همیشه ازشون ممنون هستم. امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشند.

همچین جای تشکر داره از عزیزانی همچون شما، کراموس، BK، جناب حمزه لویی، Smsaleh، Yenigun و سایر دوستانی که در این سایت همیشه بدون هیچ چشم داشتی دانششون رو به اشتراک گذاشتن، امیدوارم موفق و سربلند باشید.
توسط (304k امتیاز)
+2
سلام Soaldar عزیز. من هم از نظر لطف تان به بنده و همراهی شما با موضوع ممنونم و برای شما آرزوی بهترینها را دارم.
توسط (38.9k امتیاز)
بازنگری شد توسط
+1

سلام آقای بزرگمهر عزیز! 

ممنون از اینکه با گذاشتن این پست از من یاد کردید،‌شما یکی از بامرام ترین اعضای این سایت هستین. همیشه مدیون  الطاف و تشویق های شما بوده و خواهم بود. 

بله، سه سال میشه که دیگه توی سایت فعال نیستم، البته به این معنی نیست که به سایت سر نمی زنم، هفته ای چند بار میام تا ببینیم چه سوال-جوابایی رد وبدل شدند، برای من  اینم یکی از راههای یادگیری و تقویت زبانه.  

اولین باری که اومدم تو سایت خواستم‌ یه اپ به اسم hellotalk رو معرفی کنم، یادمه  تنها کسی که از اون پیشنهاد استقبال کردند آقای Ali Mack بودند. بعد از چند ماه اومدم تا اون سوالو حذف کنم، بعد از حذف یه نگاهی به سوالا کردم و دیدم یکیشیون در مورد سیستم عصبیه، با استرس رفتم به اون سوال جواب دادم، همون روز به دو‌ سوال دیگه هم جواب دادم. یکیشون رو “karbarghadimi” طرح کرده بودند، وقتی ایشون نظر دوستانه شونو به جواب من دادن، ترسم ریخت، و اینطوری بود که دیگه معتاد و خراب سایت چی میگن شدم. 

اولین مشوق های من هم خانوم Honey-heni, آقای Sherlock ( که من بهشون می گفتم walking dictionary) ، ‌آقای E-Hamzeluyi  و یاشیل جان بودند. 

یادمه اولش نمی دونستم که برای امتیاز دادن باید روی گزینه اش کلیک کنم، فکر می کردم همینکه تو‌ نظرات نویسم +۱ یا good کافیه! بعدا باز آقای Ali Mack بهم یاد دادند. :) 

کم کم با کاربرهای خوب و فعال سایت مثل یاشیل، autumn, Yenigun, payam_tommy, rezar, ali khodadad, bies, mahtab68, Ali karimian, Aidaglass , BK, silverman, NightWalker, Soaldar,  arezo. Keramus, Zeinoo,  عاشق,  Hrhp ,BiZi و  دوستان عزیز دیگه مثل tar, Z.A, english_12, persianboy آشنا شدم.

 

بودن در این سایت باعث شد تا چیزهای زیادی یاد بگیرم، هم از جواب بقیه دوستان و هم اینکه چون من عادت داشتم برای جوابام تا حد امکان رفرنس هم بذارم، موقع مراجعه به رفرنس ها خودم هم چیزای زیادی یاد می گرفتم. 

چرا از این سایت رفتم؟! 

۱- زیادی معتادش شده بودم  ۲- اواخر فعالیتم جو سایت دیگه چندان دوستانه نبود، در  واقع استرس آور بود. 

ممکنه که باز برگردم؟!

نمی دونم،  گاهی وقتها دوست دارم بیام فقط در قسمت پیشنهاد و همفکری کلمات/ اصطلاحات/ جملات جدیدی رو که اون روز ( از منابع مطمئن مثل لینک های موجود در سایت CNN, google news) یاد گرفتم رو به اشتراک بذارم، ولی بعد میگم شاید دوباره به دلایل قبلی مجبور بشم برم

توسط (38.9k امتیاز)
بازنگری شد توسط
+1
ادامه: 

تو این مدت باز در زمینه آموزش و یادگیری زبان فعال بودم؟

بله. چون‌واقعا عاشق زبان انگلیسی هستم.

یه مدت در سایت 

https://english.stackexchange.com/

بعنوان سوال کننده فعال تر شدم،‌ اونجا پاسخ دهنده ها خیلی بیرحم و کوبنده برخورد می کنند، اونا اعتقاد دارند فقط باید به سوال کسی جواب داد که خودش اول دنبال جواب گشته و‌نتونسته جوابی پیدا کنه. کم کم از سوالای من استقبال خوبی شد ولی اواخرش یه چند نفر بخاطر ایرانی بودن من شروع کردن به گذاشتن کامنت های زشت و‌ آزاردهنده،  یکیشون هم منو‌ متهم کرد که با طرح این سوالا سعی داری امپراتوری پارس رو زنده کنی!!!! خلاصه از اونجا هم اومدم بیرون.

در حال حاضر فقط آخر هفته ها در یه اپ به اسم HINATIVE به چند سوال کسانی که دارن فارسی یاد می گیرن جواب میدم.

 

بازم ممنون که یاد من بودین، از سوالدار عزیز و مهربون هم خیلی ممنونم، و از کراموس و نایتواکر که مثل یه برادر ازم حمایت کردند و از شما جناب بزرگمهر و آقای حمزه لویی که کسب امتیاز ازتون باعث افتخار و دلگرمی من می شد. 

 

برای همه اعضای فعال و غیر فعال سایت آرزوی سلامتی و موفقیت دارم، دلم برای همه دوستانی که در اون دو سال با هم در این سایت فعالیت داشتیم تنگ‌ میشه و همیشه بیادشون هستم.  

 

 
توسط (4.6k امتیاز)
+1
با سلام و تقدیم احترام خدمت تمامی اساتید بزرگوار بهترین سایت زبان "چی میگن" واقعا از محبت های شما عزیزان و راهنمایی های ارزشمندتان ممنون و متشکریم. به امید موفقیت شما بزرگواران.
توسط (4.6k امتیاز)
سلام سودابه خانم خیلی دلمون براتون تنگ شده بود و نگرانتون شده بودیم چه خوب که پیام دادین و خوشحالیم که باز هم در گروه فعالیت دارید. 

با سپاس فراوان
توسط (38.9k امتیاز)
سلام shayna جان! :) 

ممنون دوست عزیز، شما لطف دارین. 
توسط (4.6k امتیاز)
+1
سپاس فراوان از لطفتون سودابه خانم امیدواریم باز هم بتونیم از راهنمایی های ارزشمندتون در این سایت بهره مند شویم. :)
توسط (2.1k امتیاز)
+1
سودابه جان چقدر خوشحالم که نظرت دوباره توی سایت میبینم خیلی خوشحالم ^__^ 

اتفاقا چند روز پیش داشتم کمک هایی که به من کرده بودین رو میخوندم و مرور میکردم و با خودم میگفتم من همیشه مدیون کمک های سودابه عزیز هستم و هرگز نمیتونم لطف هایی که به من داشته رو فراموش کنم.. حتی بهم در پیامهای خصوصی هم کمک میکردین :) الان که نظرتون در سایت دیدم خیلی هیجان زده شدم و کلی انرژی مثبت گرفتم. امیدوارم بتونم یه روزی محبت هاتونو جبران کنم.
توسط (38.9k امتیاز)
+1
خواهش می کنم shayna جان. :) 
توسط (38.9k امتیاز)
+1
به به سوالدار عزیز! :) 

سلام، خوبین؟ 

ممنون، شما همیشه به من لطف داشتین. خوشحالم که جوابام به شما کمک کرده. منم از شما انرژی مثبت گرفتم. :) 

سلامت باشید. 
توسط (2.1k امتیاز)
+1
خوبم خیلی ممنونم، ببخشید پیامتونو دیدم خیلی خوشحال شدم یادم رفت حالتونو بپرسم :D شما خوبین؟

جواب های شما بدون شک به خیلیها کمک کرده سودابه جان. شما همیشه با صبر و حوصله کاملترین جواب رو میدادین و پاسخ هاتون همیشه دقیق ترین و صحیح ترین پاسخ بود. نه تنها من بلکه مطمئنم اکثریت اعضای این سایت که شما رو میشناسند در این مورد با من هم نظر هستند. و اینکه استاد بزرگمهر عزیز از شما یاد کردن نیز گواه بر دانش بالای شماست. امیدوارم باز هم فعالیتتون در سایت ببینیم. من هم خیلی کم به سایت سر میزنم و دیروز هم بعد از مدت ها به سایت سر زدم و تاپیک جناب بزرگمهر دیدم. و امروز با دیدن پیام شما انگیزه من برای فعالیت در سایت چند برابر شده! امیدوارم روزهای خوب گذشته دوباره تکرار بشه.
توسط (38.9k امتیاز)
+1
:D

خدا رو شکر که خوبین. منم بد نیستم. 

سوالدار جان! یک دنیا ممنون از این همه تعریف، امید به زندگیمو بالا بردین. :) 

 

 
توسط (18.3k امتیاز)
+1
سلام آقای بزرگمهر، خانم سودابه و جناب Soaldar عزیز.

خیلی خوشحال شدم از اینکه این موضوع رو به اشتراک گذاشتید.

وقتی یه نوتیفیکیشن از این سایت دریافت میکنم خیلی خوشحال میشم اما امروز اگرچه نوتیفیکیشنی دریافت نکردم، ولی این با خوندن این نوشته شما و حضور سودابه خانم خیلی خیلی خوشحال شدم.

خدا را شکر که حالتون خوبه، من و دیگر دوستان از پاسخ های خوب شما خیلی چیزا یاد گرفتیم و فراموشتون نمیکنیم.

امیدوارم همیشه موفق باشید. 
توسط (38.9k امتیاز)
سلام Yenigun جان! :)

منم از دریافت این پست و نظرات شما دوستان عزیزم خیلی خوشحال شدم. 

خیلی ممنون، لطف دارین.

سلامت باشین.‌

در ضمن می بینم که تو عکس پروفایلتون یه کوچولوی گوگولی هم اضافه شده. :)  خدا واستون حفظش کنه. 
توسط (18.3k امتیاز)
+1
خیلی ممنون. :)

دختر کوچولوی همکارمه، چون خیلی با مزه بود خواستم عکسشونو بگیرم.
توسط (38.9k امتیاز)
خواهش می کنم.

که اینطور، فکر کردم دختر خودتونه. :) 
توسط (304k امتیاز)
+1
سلام و درود فراوان خدمت شما سودابه خانم گرامی. خیلی ممنون از نظر لطف شما به بنده و بسیار خوشحالم / خوشحالیم که حال تان خوب است و گاه گاهی هم به این سایت که در واقع متعلق به شما اعضای پیشکسوت آن است سری می زنید و علاقه تان به زبان انگلیسی را با فعالیت در یکی دو سایت یا اپ دیگر همچنان پویا نگه داشته اید. بنده در یکی از دلایل شما برای ترک اینجا (اُفتِ جَو و فرهنگ رفتاری برخی از اعضا و کاربران) با شما اشتراک نظر فراوان داشته و دارم و اگر راستش را بخواهید قبل از اینکه فعالیت خود را در این انجمن متوقف کنم فعلا یک لیست ویژه درست کرده ام که دیگر به پرسشهای آنها (در حال حاضر حدود  ۲۰ نفر شده اند) پاسخ نمی دهم‌ و اینگونه هم حداقل خودم حرمت و احترام برای خودم قائل شده ام و هم وقتی بعنوان مثال در برابر پاسخ ۲یا ۳ و حتی ۴ امتیاز گرفته بنده ، سئوال کننده محترم صرفا پست می زند که "ممنون دوست گرامی" و سپس می بینیم که همان سئوال کننده یک پاسخ ۱ امتیازی به سئوال دیگر خود را علاوه بر پست تشکر ، انتخاب هم می کند ، با پاسخ ندادن به سئوالات بعدی آن کاربر ، از آن حالت ناخوشایند و بدور از فرهنگ رفتاری استاندارد که فقط یک مثال آنرا در بالا نوشتم ، بدور خواهم ماند ؛ اگرچه برای بسیاری از ما اعضای طلایی سایت امتیاز و این حرفها در اولویت اصلی نبوده و نیست و اُفت فرهنگ رفتاری در اینجا است که ناراحت کننده می شود (البته خوشبختانه اکثر کاربران دارای مرام و فرهنگ رفتاری خوبی هستند).

نمونه دیگری هم که الآن یادم افتاد اینه که داخل پروفایل بعضی از کاربران که برویم خواهیم دید مثلا ۸۰‌ یا بالای ۱۰۰‌ سئوال پرسیده و انتخاب پاسخ که پیشکش شان ، یا اصلا به هیچکدام از پاسخهای دوستان پاسخ دهنده امتیاز نداده اند و یا مثلا در برابر ۸۰ یا ۱۰۰ پاسخی که دوستان به سئوالات آنها داده اند فقط به ۲ یا ۳ پاسخ امتیاز دهی کرده اند. (علی رغم اینکه شکر خدا طی پست نظر ، تشکر و دضایت خود را نسبت به تعدادی از آن پاسخها ابراز هم کرده اند.)  

بهرحال‌ ، برای تان آرزوی تندرستی و پیروزی در همه عرصه های کار و زندگی تان دارم.

ضمنا همینجا از نظر لطف اعضای محترم و گرامی ؛ خانم Shayna و آقایان Soaldar و Yenigun به بنده کمال تشکر را دارم.
توسط (38.9k امتیاز)
بازنگری شد توسط
خواهش می کنم آقای بزرگمهر. 

بازم ممنون از لطف شما.

چه میشه کرد؟! 

منم هم برای شما آرزوی سلامتی، آرامش و موفقیت می کنم.

 
توسط (4.6k امتیاز)
سپاس فراوان از لطفتون استاد بزرگمهر و سودابه خانم عزیز. از شما بزرگواران این خواهش را دارم که با توجه به اینکه افراد زیادی هستند که هر روز از این سایت بازدید میکنند و هر روز مطالب مفیدی از این سایت دریافت میکنند، یکسری محدودیت ها را که فکر میکنید در گروه قرار دهید ولی به فعالیت در این سایت بسیار عالی زبان انگلیسی که حاصل تلاشهای بیدریغ شما اساتید بزرگوار و همکاران محترمتان است ادامه دهید. 

همیشه دعاتون میکنیم.
توسط (304k امتیاز)
خواهش می کنم و چشم. فعلا با همان روشی که در پست نظر قبلی ام در بالا به آن اشاره کردم به جز آن در حدود ۲۰ کاربر در خدمت بقیه سئوال کنندگان محترم در این سایت هستم. البته آن لیست قبلا شامل ۲۴ نفر بود که ۴ نفر شان را با اصلاح رفتاری که داشتند از لیست مذکور خارج نموده و به پانل پاسخ دهی خود برگرداندم.
توسط (4.6k امتیاز)
سپاس فراوان از لطفتون استاد بزرگمهر. 
توسط (304k امتیاز)
+1

خواهش می کنم. اینهم بک لینک بعنوان نمونه ای  از عملکرد و فرهنگ رفتاری استاندارد یک کاربر محترم که ۳ ماه است به این سایت پیوسته اند و تا کنون ۷۲ سئوال پرسیده ، ۲۱ انتخاب پاسخ داشته ، به ۳۱ پرسش دیگران امتیاز دهی کرده و به ۱۰۱ پاسخ (یعنی حتی به پاسخهای داده شده به سئوالات طرح شده توسط دیگران هم) امتیازدهی کرده اند. البته خود شما هم از این لحاظ و با آماری بمراتب بالاتر جزو کاربران با مرام و نمونه این سایت هستید.

http://chimigan.com/user/ZiZ

توسط (4.6k امتیاز)
+1
استاد بزرگمهر مدیون راهنمایی های ارزشمند شما و همکاران بزرگوارتون هستم که نذاشتید ناامیدی در ارتباط با اساتید خارجی به سراغمون بیاد و تونستیم ادامه بدیم همیشه مطالبی که مینویسید را میخونم و از نکات بینهایت ارزشمندی که لطف میکنید و در جواب سوالات در سایت اشاره میفرمایید، بهره مند میشم. واقعا ممنون.
توسط (304k امتیاز)
خواهش می کنم ؛ لطف دارید.

پرسشهای مرتبط

پر امتیاز ترین های هفته قبل

نام امتیاز هفته امتیاز کل
Cologny 89
36.8k
Shahrooz 73
595
Mahmoud Amini 30
11.2k

نفرات اول تا سوم امتیاز کل

Behrouz Bozorgmehr

304.1k
BK

101.8k
Tabrizi

74.1k
کلیک برای دیدن رتبه های کل

40.1k پرسش

61.5k پاسخ

59.5k نظر

14.3k کاربر

پرسشهای دیگر

+4 امتیاز, 1 پاسخ
+1 رای, +2 پاسخ
+1 رای, 1 پاسخ
+7 امتیاز, +3 پاسخ
+1 رای, 1 پاسخ
+3 پاسخ
کلیه محتوای این سایت توسط کاربران در سایت چی‌میگن وارد شده است. حق کپی این مطلب با چی‌ میگن می‌باشد .

هدف اصلی سایت چی میگن کمک به شما در تبدیل جملات فارسی به انگلیسی،
تبدیل اصطلاح های فارسی به اصطلاحات انگلیسی، آموزش انگلیسی چه در کاربرد چه در استفاده روز مره انگلیسی، آشنایی با کاربرد اصطلاحات انگلیسی و همینطور برعکس، پیدا کردن معادل فارسی اصطلاحات تکنیکی انگلیسی است.

...